Κόστη και πληρωμές
-
Πόσο θα μου κοστίσει; +
Η αμοιβή της onlineHOME (από 15% ως 20%) εξασφαλίζει πως οι στόχοι μας είναι απολύτως ταυτόσημοι με τους δικούς σου – κερδίζουμε χρήματα μόνο όταν κερδίζεις κι εσύ! Για κόστος διανυκτέρευσης από €160 και πάνω, η αμοιβή είναι 15% για κάθε κράτηση. Για κόστος διανυκτέρευσης έως και €160, η αμοιβή είναι 20% για κάθε κράτηση. Σημείωση: τα παραπάνω δεν ισχύουν για βραχυχρόνιες συνεργασίες (εποχιακές ή κατά περίσταση), όπου και ισχύουν άλλες χρεώσεις στις παρεχόμενες υπηρεσίες. -
Πότε πληρώνομαι; +
Ο τρόπος πληρωμής ποικίλει ανάλογα την τιμολογιακή πολιτική της εκάστοτε πλατφόρμας μέσω της οποίας μπορεί να πραγματοποιηθεί κάθε κράτηση. Συνήθως όμως οι πληρωμές γίνονται 24 ώρες μετά από το check-in των επισκεπτών. -
Μπορώ να ελέγχω τις τιμές μου; +
Μπορείς να ορίσεις τις δικές σου τιμές και παραμέτρους εξ’αρχής, αν και πάντα προτείνουμε την εξατομικευμένη τιμολογιακή πολιτική που θα προτείνει η ομάδα μας αφού μελετήσει τον χώρο σου και τις ιδιαιτερότητές του. -
Φορολογία +
Η φορολόγηση των μισθώσεων είναι αυτοτελής και ξεκινάει από 15% για έσοδα έως 12000euro. Για περισσότερες πληροφορίες θα ενημερωθείτε αναλυτικά κατόπιν ραντεβού στα γραφεία μας.
- 1
Εμπιστοσύνη και Ασφάλεια
-
Πρέπει να βάζω τα δικά μου σεντόνια; +
Σε περιοχές που δραστηριοποιούμαστε πλήρως μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον εξοπλισμό που παρέχει η ομάδα της onlineHOME ώστε να έχεις πάντα εξασφαλισμένα καθαρό όλο τον απαιτούμενο εξοπλισμό μέσα στο σπίτι σου. -
Τι γίνεται με τις ζημιές; +
Ελέγχουμε για ζημιές και σου στέλνουμε φωτογραφίες με οποιαδήποτε πιθανή αλλαγή έχει επέλθει στον χώρο σου μόλις οι ενοικιαστές φύγουν. Για οποιαδήποτε αξίωση, σε παρακαλούμε να συμπληρώσεις μια φόρμα παραπόνων ώστε να μεσολαβήσουμε για λογαριασμό σου. -
Τι συμβαίνει αν οι ενοικιαστές έχουν ή δημιουργήσουν θέματα κατά την διάρκεια της διαμονής τους; +
Έχουμε μια ομάδα που εργάζεται σε 24ωρη βάση για να λύνει θέματα που μπορεί να προκύψουν κατά την παραμονή των ενοικιαστών, ώστε να μην χρειάζεται να το κάνεις εσύ! -
Τι γίνεται αν ένας ενοικιαστής κλέψει ή σπάσει κάτι από τον χώρο μου; +
Πιστεύουμε πως μια ανοιχτή, θετική, γεμάτη εμπιστοσύνη συμπεριφορά προς τους ενοικιαστές είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσει κανείς ένα καλό αποτέλεσμα. Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει πως το να νοικιάζεις τον χώρο σου δεν περιλαμβάνει ένα ρίσκο. Βεβαιώσου πως δεν αφήνεις αντικείμενα μεγάλης χρηματικής ή συναισθηματικής αξίας στον χώρο που διαθέτεις προς ενοικίαση, και φυσικά όχι κάτι αναντικατάστατο. Αν θέλεις να διεκπεραιώσουμε εμείς μια αίτηση εναντίον του ενοικιαστή και της εγγύησης του, θα χρειαστούμε τα παρακάτω μέσα σε 24 ώρες από την αναχώρηση του: -Απόδειξη με έγγραφα των εξόδων, συμπεριλαμβανομένων των αποδείξεων αγοράς των αντικειμένων, μια απόδειξη για το κόστος της αντικατάστασης του ή μια εκτίμηση για την επισκευή του σε επίσημο έγγραφο. Η onlineHOME χρεώνει 50€ αμοιβή στο τιμολόγιό σου για την επεξεργασία της αίτησης. Αυτό καλύπτει τον χρόνο συμπλήρωσης και επεξεργασίας της αίτησης καθώς και την μεσολάβηση. Είναι σημαντικό να έχεις κατά νου πως ο ενοικιαστής μπορεί να απαντήσει στην αίτηση και επίσης να αφήσει μια δημόσια κριτική για το σπίτι σου. Υπερβολικές απαιτήσεις μπορεί να επηρεάσουν σημαντικά τις κρατήσεις ενός ακινήτου. -
Μπορεί πάντα κάποιος από την onlineHOME να συναντήσει τους ενοικιαστές; +
Ως ενοικιαστές χώρων και οικοδεσπότες, έχουμε δοκιμάσει πολλούς διαφορετικούς τρόπους ανταλλαγής κλειδιών. Παρ’ όλα αυτά το να συναντήσει κανείς τον φιλοξενούμενο του είναι μια σπουδαία ιδέα – αλλά και οι καθυστερήσεις είναι μέσα στο πρόγραμμα. Οι ενοικιαστές από το εξωτερικό δεν έχουν πάντα πρόσβαση σε τηλέφωνο ή σε e-mail για να επικοινωνήσουν και μπορεί να είναι αρκετά αγχωτικό για έναν φιλοξενούμενο να φτάσει στο χώρο φιλοξενίας σε μια συγκεκριμένη ώρα. Σε κάθε περίπτωση η super host ομάδα της onlineHOME εξασφαλίζει οτι θα υποδεχθεί τον καλεσμένο σας με ένα θερμό καλωσόρισμα, ό,τι ώρα κι αν φτάσει στο διαμέρισμα. Είναι κάτι που πάντα επιδιώκουμε να κάνουμε και ένας απο τους λόγους που παίρνουμε εξαιρετικές κριτικές! -
Γιατί χρειάζεστε τρία σετ κλειδιά; +
Ατυχήματα, και χαμένα κλειδιά, παρ’ ότι αρκετά σπάνια, συμβαίνουν, αφήνοντας φιλοξενούμενους κλειδωμένους έξω από το σπίτι, ή σπίτια κλειδωμένα που δεν μπορούν να ανοίξουν, καθαριστές που δεν έχουν τρόπο να μπουν για να κάνουν τη δουλειά τους κτλ. Γι’ αυτό και είμαστε προετοιμασμένοι για παν ενδεχόμενο. Φυσικά, και τα τρία σετ θα σου επιστραφούν αν ποτέ αποφασίσεις να διακόψεις τη συνεργασία με την onlineHOME. Αναλυτικά πως χρησιμοποιούνται τα τρία σετ: -Το ένα τοποθετείται μέσα στο lockbox για τους φιλοξενούμενους και την ομάδα καθαρισμού. -Ένα σετ είναι εξασφαλισμένο με την Ομάδα Διαχείρισης της onlineHOME, για να χρησιμοποιηθεί σε περίπτωση ανάγκης ή κλειδώματος. -Το τρίτο σετ είναι ασφαλισμένο στα γραφεία μας, ως η έσχατη λύση. Συμβουλή: Μπορείς να αποφύγεις όλα τα κλειδώματα και τα προβλήματα με τα κλειδιά, εγκαθιστώντας ένα Ηλεκτρονικό Σύστημα Χωρίς Κλειδιά. Υπάρχουν αρκετές λύσεις, που εξασφαλίζουν απόλυτη ασφάλεια και γλιτώνουν χρόνο και χρήμα σε φιλοξενούμενους και ιδιοκτήτες. -
Τι γίνεται αν δεν νιώθω άνετα με το να φτιάχνω αντίγραφα των κλειδιών μου; +
1η Επιλογή: Δυστυχώς δεν μπορούμε να νοικιάσουμε το σπίτι σου χωρίς αντίγραφο του κλειδιού σου. Ως ιδιοκτήτες κι εμείς, καταλαβαίνουμε τις ανησυχίες σου. Θέλουμε να είσαι σίγουρος πως τα αντίγραφα των κλειδιών δεν θα «κυκλοφορούν τριγύρω». Γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή που βρίσκεται κάθε σετ κλειδιών και εξασφαλίζουμε πως αν ποτέ κάποιος φιλοξενούμενος χάσει κάποιο, δεν θα φέρουν πληροφορίες για την ταυτότητα του σπιτιού επάνω τους. 2η Επιλογή: Πολλοί ιδιοκτήτες εγκαθιστούν ένα ηλεκτρονικό σύστημα χωρίς κλειδιά. Τα περισσότερα συστήματα είναι αρκετά οικονομικά και επιτρέπουν πρόσβαση μόνο σε όσους έχουν τον σωστό κωδικό. -
Μπορείτε να ποτίσετε τα φυτά μου; +
Το πρόγραμμα μας είναι γεμάτο συνεχώς! Δυστυχώς η onlineHOME δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη για φυτά ούτε και μπορούμε να ζητήσουμε από τους ενοικιαστές να τα φροντίσουν. -
Έχω ένα κατοικίδιο. Μπορώ να το αφήσω στο χώρο μου; Μπορείτε να το ταΐζετε; +
Η onlineHOME δεν μπορεί να είναι υπεύθυνη για κατοικίδια, ούτε και μπορούμε να ζητήσουμε από τους ενοικιαστές να τα φροντίσουν. Τα κατοικίδια είναι σαν παιδιά μας, δεν θα αφήναμε ξένους να τα προσέχουν. Είναι καλύτερο να τα προσέχει (για όσο καιρό λείπεις) κάποιος φίλος σου που θα σε ενημερώνει και για τις “αταξίες” του! Από την άλλη, αν στο χώρο που νοικιάζεις, υπάρχει κατοικίδιο, φρόντισε πως αυτό αναφέρεται στην περιγραφή του χώρου σου, για την περίπτωση που κάποιος φιλοξενούμενος έχει αλλεργίες. -
Ποια είναι η πολιτική σας στο θέμα του καθαρισμού; +
Στην onlineHOME, θέλουμε να ικανοποιούμε τις ανάγκες των συνεργατών-οικοδεσποτών μας και των ενοικιαστών στο μέγιστο βαθμό, γι΄αυτό και φροντίζουμε για τον καθαρισμό κάθε χώρου με την απόλυτη ποιότητα στις υπηρεσίες μας. Η onlineHOME συνεργάζεται με αναγνωρισμένους επαγγελματίες καθαριστές. Επιλέγουμε πολύ προσεκτικά τους συνεργάτες μας και σε αυτό τον τομέα, μετά από ενδελεχείς ελέγχους και για την ποιότητα της δουλειάς τους και για το ιστορικό τους. Η onlineHOME θα προγραμματίσει έναν καθαρισμό του χώρου σου πριν την πρώτη σου κράτηση. Όλοι οι μελλοντικοί καθαρισμοί θα προγραμματίζονται αυτόματα μετά από την αποχώρηση κάθε ενοικιαστή μεταξύ 10 π.μ. και 6 μ.μ. Αφού ο χώρος σου καταχωρηθεί, αναθέτουμε σε μια βασική και μια αναπληρωματική ομάδα καθαριστών τον καθαρισμό της. Η βασική ομάδα θα προγραμματίζεται να αναλαμβάνει κάθε φορά τον χώρο σου, αρκεί να είναι διαθέσιμη. Έτσι εξασφαλίζουμε πως η ομάδα θα έχει την απαραίτητη οικειότητα με τον χώρο σου για να έχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα. Η onlineHOME μπορεί να συνεργαστεί με ομάδα καθαριστών που θα της προτείνεις για τους καθαρισμούς του χώρου σου. Η ομάδα καθαρισμού που θα προτείνεις πρέπει να επιθυμεί να συνεργαστεί με την onlineHOME και να αποδέχεται τους όρους λειτουργίας της καθώς και να πληρώνεται μέσω αυτής. Αν επιθυμείς να αναλάβεις μόνος σου τον καθαρισμό του χώρου σου, θα πρέπει να παραδίδεις πάντα τον χώρο έτοιμο 24 ώρες πριν την άφιξη κάποιου ενοικιαστή. Σε διαφορετική περίπτωση, η onlineHOME θα στείλει ένα συνεργείο στον χώρο σου με έξτρα χρέωση που δεν θα επιβαρύνει τον ενοικιαστή. -
Μπορείτε να μου πείτε πότε θα βρίσκονται οι καθαριστές στο χώρο μου; +
Κάθε ομάδα καθαρισμού είναι προγραμματισμένη να καθαρίζει τους χώρους που διαχειριζόμαστε μεταξύ 10 το πρωί και 6 το απόγευμα. Από την στιγμή που υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί παράγοντες που επηρεάζουν το πρόγραμμα κάθε ομάδας, δεν είμαστε σε θέση να σου δώσουμε συγκεκριμένη ώρα. Τα καλά νέα είναι πως δεν χρειάζεται να βρίσκεσαι εκεί! Τα κλειδιά βρίσκονται πάντα σε ασφαλή χέρια και χρησιμοποιούνται αυστήρα και μόνο για να καθαριστεί ο χώρος σου. -
Μπορώ να ορίσω συγκεκριμένους κανόνες για τον χώρο μου (π.χ. όχι παπούτσια στα χαλιά;) +
Φυσικά. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί πως αυτοί θα ακολουθούνται, αλλά μπορούμε ξεκάθαρα να ενημερώνουμε κάθε ενοικιαστή. Βεβαιώσου πως έχεις ενημερώσει για οποιαδήποτε αντίστοιχη λεπτομέρεια τους ανθρώπους της onlineHOME και πως τις έχεις συμπεριλάβει στην αίτηση με τις πληροφορίες για τον χώρο σου. -
Πρέπει να ασφαλίσω την ιδιοκτησία μου για ενοικιάσεις λίγων ημερών; +
Η ασφάλιση είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα που προκύπτει αρκετά συχνά και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές. Υπάρχουν πάρα πολλές λύσεις, από μεγάλες ασφαλιστικές φίρμες και από πιο εξειδικευμένες εταιρείες και στην onlineHOME θεωρούμε πως ο κάθε ιδιοκτήτης πρέπει να βρει μια εξατομικευμένη λύση που θα καλύπτει τις δικές του ανάγκες. -
Δεν θέλω να χρησιμοποιώ πλέον τις υπηρεσίες της onlineHOME. Πως ακυρώνω; +
Παρ’ ότι θα θελαμε να διατηρούμε μακροχρόνιες σχέσεις με όλους, καταλαβαίνουμε πως μερικές φορές είναι αναγκαίο να σταματήσεις ή να ακυρώσεις την συνεργασία σου με την onlineHOME. Με την εγγραφή σου, συμφωνείς με τους Όρους Διαχείρισης Συνοπτικά: Χρειάζεται να στείλεις μια έγγραφη ειδοποίηση 2 μήνες νωρίτερα. Η onlineHOME θα σταματήσει να λαμβάνει νέες κρατήσεις για τις καταχωρήσεις σου. Δεν μπορείς να ακυρώσεις κρατήσεις που έχουν ήδη κλειστεί. Η αμοιβή της onlineHOME για τις μελλοντικές κρατήσεις που έχουν ήδη κλειστεί θα συνεχίσει να οφείλεται και μετά την λήξη της συνεργασίας.
- 1